FAQ

Provádíte zaškolení na použití techniky a ostatního zboží?
Náš personál vám vše ukáže, vysvětlí, zaškolí vás a zodpoví případné dotazy. Nicméně, např. u skákacích hradů je použití zcela intuitivní a zvládne jej každý.


Můžete mi zapůjčené zboží dovézt?

Samozřejmě. V objednávce vyberte zvolenou dopravu. Domluvíme společně termín během naší pracovní doby – den a hodinu, na místě předání s vámi skladník sepíše předávací protokol, převezme kauci a zaškolí vás. Odvoz probíhá stejným způsobem.


Zapůjčil jsem si zboží a při používání jsem na něm něco rozbil, co teď?
V tomto případě, prosíme, nic sami neopravujte. Zavolejte na tel. číslo uvedené v objednávce a situaci vyřešíme společně.


Zapůjčil jsem si gril, ale nestíhám jej vyčistit, co teď?

Pokud nestihnete gril vyčistit nic se neděje, z kauce Vám v den vrácení odečteme poplatek 500 Kč a gril za Vás vyčistíme.


Mám zájem o zápůjčku plynového grilu, mohu si s ním zapůjčit i plynovou bombu?

Plynovou bombu lze zapůjčit přímo na místě i s náplní, popřípadě je zde i možnost výměny kus za kus.

 

Kauce a vše kolem ní
Vratnou kauci účtujeme při každé objednávce. Chráníme tím naše zákazníky i nás a předcházíme díky tomu problémům v situaci, kdy se zboží poničí nebo dojde k nenadálé události.
Kauce je uvedena u každého jednoho zboží na e-shopu. V případě, že po sečtení všech kaucí je částka vyšší než 15.000, - domlouváme se se zákazníkem individuálně.

 

Kam mám zadat termín zapůjčení?
Termín zápůjčky uveďte do poznámky v objednávce.

Jak zjistím, že je mnou vybrané zboží volné?
Po odeslání objednávky ověříme dostupnost zboží ve Vámi vybraném termínu a objednávku Vám potvrdíme, popřípadě se dohodneme na jiném řešení.

 

Proč nelze platit kartou?
Z důvodu urychlení celého procesu výpůjčky lze platit pouze v hotovosti na pobočce. Není tedy potřeba čekat, až se platba spáruje s objednávkou. Dále také lze do objednávky přidat další zboží až na místě a ihned jej zaplatit, popř. zboží z objednávky vyměnit za jiné apod.

 

Lze zboží vypůjčit i v sobotu a neděli?
Zboží lze zapůjčit a vrátit v pracovní dny -  PO – PÁ

 

Kdy je nevhodnější si přijet zboží zapůjčit?
Každý pracovní den mezi 8 a 11 hodinou dopoledne nebo mezi 13 a 15 hodinou odpoledne (po - čt). Je zde přítomno nejvíce skladníků, proto nebudete muset dlouho čekat na odbavení.

 

Vleze se mi hrad do auta do kufru nebo si musím vzít vozík?
Skákací hrady PROFI je nutné odvézt na vozíku nebo ve větším autě – např. dodávka.
Ostatní hrady jsou skladné a zcela pohodlně se vejdou do kufru běžného osobního auta.

 

Co když si půjčím skákací hrad a po rozbalení zjistím, že je roztržený nebo prasklý?
Tato situace není možná. Každý hrad po vrácení od zákazníka vždy nafoukneme a provedeme pečlivou kontrolu, proto máte jistotu, že vše si zapůjčíte v bezvadném stavu.

 

Nejsem si jistý, zda jsem zvolil velikost skákacího hradu dobře.
Výběr skákacího hradu se dá odhadnout od množství a věku dětí:
Veřejná akce (obce, dobrovolní hasiči, dětský den apod.) – sekce PROFI
Soukromá akce – 1-4 děti do 5let – všechny druhy jsou vhodné
                                - 5 a více dětí od 5let – sekce PROFI

 

Jak dlouho trvá předání zboží – zapůjčení/vrácení

Zapůjčení zboží není nijak časově náročné, zabere maximálně 10 minut – samozřejmě s ohledem na množství zboží.
Vrácení zboží zabere více času, protože skladník musí každý zapůjčený výrobek pečlivě zkontrolovat, a např. skákací hrady se nafukují ve vaší přítomnosti. Vyhraďte si proto dostatečný čas na předávku zboží – dle velikosti objednávky.

 

Co když se se zbožím něco stane? (zboží nefunguje, něco se rozbilo, nejsem si jistý obsluhou)
 – na objednávce je tel. číslo, na které můžete volat non-stop.

 

Rád bych si zapůjčil stroj včetně obsluhy, je to možné? (Např. plošina nebo minirypadlo)
Toto je možné po telefonické domluvě – je potřeba tuto skutečnost uvést do poznámky v objednávce a váš požadavek vyřešíme individuálně